مصباح جان ما که هرشب بیداریم خوبه امشب رو برای خدا بیدار بمونیم و اخرین شانسمونو از دست ندیم برای نزدیک شدن.
عزیزم شما و بقیه دوستان رو دعا میکنم ولی برا خواسته های خودم مشکل دارم امیدوارم دعام کنید .![]()
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
مصباح جان ما که هرشب بیداریم خوبه امشب رو برای خدا بیدار بمونیم و اخرین شانسمونو از دست ندیم برای نزدیک شدن.
عزیزم شما و بقیه دوستان رو دعا میکنم ولی برا خواسته های خودم مشکل دارم امیدوارم دعام کنید .![]()
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ammin (جمعه 03 مرداد 93), mis-marjan (پنجشنبه 02 مرداد 93), parsa1400 (پنجشنبه 02 مرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 02 مرداد 93),آرام دل(پنجشنبه 02 مرداد 93), بی نهایت (جمعه 03 مرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)