به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مهر 93 [ 02:50]
    تاریخ عضویت
    1392-6-28
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,050
    سطح
    17
    Points: 1,050, Level: 17
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 47 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon19 دیگه هیچ احساسی به هیچی ندارم . چرا اینجوری شدم من؟

    سلام دوستان نماز روزه تون قبول باشه

    من جدیدا نسبت به همه چی بی تفاوت شدم از حال خودم سر درنمیارم . دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه البته چیزی هم نیست که خوشحالم کنه فقط دلم میخواد نباشم وجود نداشته باشم . دلم میخواد بخوابم خیلی زیاد مثلا چندسال. دلم میخواد بمیرم ولی نرم اون دنیا خلاصه دلم میخواد همین جا تموم بشم. من اینجوری نبودم (اول میخواستم توقسمت مشکلات فردی تاپیک بزنم ولی میدونم این حالتم خیلی هم شخصی نیست و به زندگی زناشوییم برمیگرده اینجا تاپیک زدم . |) باورکنید حتی انگیزه ندارم پیش مشاور برم یا مشکلموحل کنم . اصن نمیدونم چی میخوام . وای خدا حتی نمی تونم درست وحسابی بنویسم .
    نسبت به همه اطرافیانم سرد شدم فقط بابام رو دوست دارم و دلم براش خیلی تنگ میشه نمی دونم چرا .
    با همسرم رابطه ام خیلی سرد شده اصلا باهم حرف نمیزنیم همش تو خودم هستم ناخودآگاه خیره میشم به یه نقطه میرم توفکر همسرم چندبار صدام کرده متوجه نشدم .
    پیش خانواده ام ظاهرو حفظ میکنم ولی تو خونه دیگه نمیتونم فیلم بازی کنم عصبانیت و پرخاشگری ندارم ولی نه از چیزی خوشحال میشم نه عصبانی هرکاری میخوام انجام بدم یه صدا بهم میگه که چی بشه .مثلا میخوام برم بیرون بگردم حال و هوام عوض بشه با خودم میگم که چی بشه ؟ یا میخوام برم کلاس زبان بازبه خودم میگم که چی بشه بمون توخونه . میخوای بری آخرش که چی !

    جالب اینجاست همسرم حتی یه کلمه نمی پرسه چته چرا اینجوری میکنی ؟ چرا گوشه گیر شدی .انگار براش فرق نمیکنه . منم دیگه هیچی برام فرق نمیکنه

    دیگه دوست ندارم تلاش کنم تا یه زندگی خوب داشته باشم دیگه حوصله ندارم یه کاری کنم همسرم بهم توجه کنه . خوب توجه نکنه چیکارکنم خودمو بکشم ؟من تا الان تنها بودم از این به بعد هم تنها می مونم مگه چی میشه تنهایی که خوبه . هربلایی سرم اومد اومد برام فرقی نمیکنه من اینجوری شدم دیگه خوب و بد زندگیم برام فرق نمیکنه همسرم هرکاری دلش خواست بکنه دیگه برام مهم نیست اصلا بره یه زن دیگه بگیره برام مهم نیست چرا عین خیالم نیست . خیلی حالم بده بعداز اینهمه تلاش دعا صبر چرا من این همه منفعل شدم ؟ دیگه از هیچی ناراحت نیستم حتی اگه همسرم بدترین همسر دنیا باشه ناراحتم نمیکنه .آخه چرا اینقدر بی خیال شدم . بچه تاحالا کسی مثل من شده ؟ کسی منو درک میکنه ؟

    انگار بازم نتونستم اون چیزی که توذهنم بود رو تایپ کنم .

    اگه خوب ننوشتم معذرت آخه خیلی حالم بده حتی اشکم هم خشک شده مثل سنگ شدم انگار حتی نمیتونم گریه کنم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahtisa تشکرکرده است .

    Somebody20 (یکشنبه 29 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.