سلام داداشی ،سلام قربونت برم ،دارم زار زار گریه میکنماز خوشحالی،خیلی دوستت دارم، خیلی زیاد ،درسته آغوشت از من دوره که توی بغلت گریه کنم ولی دلم پیشه ات هست،خدایا نمی دونم باید چه جوری ازت تشکر کنم که این آتیش رو برای داداشم گلستان کردی ،یا امام زمان نوکرتم اگرچه میدونم لیاقت ..................ندارم.تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک







از خوشحالی،خیلی دوستت دارم، خیلی زیاد ،درسته آغوشت از من دوره که توی بغلت گریه کنم ولی دلم پیشه ات هست،خدایا نمی دونم باید چه جوری ازت تشکر کنم که این آتیش رو برای داداشم گلستان کردی ،یا امام زمان نوکرتم اگرچه میدونم لیاقت ..................ندارم.تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک

علاقه مندی ها (Bookmarks)