به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    مصباح الهدی جان شاید من اون پست دومم رو کمی تند نوشتم البته منظورم از باید یه مفهوم منعطف بود و شاید این باعث نگرانیت شده .
    البته همونقدر که تو از پست من استرس گرفتی من از نوشتت ارامش گرفتم دیدم همچین واجب هم نیست همه چیو بلد باشم تعدیل شدم یکم تو این مورد هم مثل اینکه کمال رو میخاستم.
    منظور این بود دختر از مسایل خانه داری سر در بیاره بی مسوولیت نباشه بتونه گلیمشو از اب بکشه بیرون جربزه داشته باشه .

    وگرنه اکه همت داشته باشی چیزی نیست که ادم نتونه یاد نگیره
    خودمم اشپزی رو خیلی دوس دارم ولی تو خونمون خیلی نه مگر در موارد خاص.
    فکر کن یچیزی میذارم یسر میرم تو اتاقم تا برگردم مامانم یه تغییراتی درش ایجاد میکنه و این همه کارامو بهم میریزه.
    یسری نقص ها هم دارم دقیقا مثل تو گذاشتم تو دوران عقد یاد بگیرم

    میدونی هدی جان اینکه اشپزی بلد باشی اول زندگی یجور اعتماد به
    نفس بهت میده کمتر ازت انرژی میگیره یه مزیته که بلد باشی.

    باورت نمیشه خواهرم وقتی عروسی کرد چند روز بعدش کل فامیلای شوهرش(درجه یک) زنگ زدن داریم میایم شام خونتون اونم چی ساعت 9 اومده بودن که همه کارا تموم شده باشه
    (کارشون واقعا جای تامل داشت) حالا خاهرم فک کن تازه عروس کلی زحمت کشیده بود استرس هم داشته ولی خوب از پسش برومد.
    هرچند این کارش انتظار اون ها رو بالا برد اگه من جای اون بودم یه کباب پز با زغال میدادم دستشون با دو سه کیلو گوشت برن تو حیاط کباب درست کنن.

    هدی فک کنم از ترشی و مربا ترسیدی نه؟ کاری نداره که.ولی باشه بخاطر تو ازشون فاکتور میگیرم.
    در ضمن همیشه چیزایی که بلد نیستیم مهارت هایی که نداریم باعث نگرانی تو یه گوشه ذهنمون میشه در حالی که یاد گرفتنش کاری نداره نگرانی بیخوده.
    نگران نباش دختر خوب.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    mis-marjan (جمعه 27 تیر 93), reihane_b (جمعه 27 تیر 93), فرهنگ 27 (جمعه 27 تیر 93), مصباح الهدی (جمعه 27 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.