مصباح الهدی جان شاید من اون پست دومم رو کمی تند نوشتم البته منظورم از باید یه مفهوم منعطف بود و شاید این باعث نگرانیت شده .
البته همونقدر که تو از پست من استرس گرفتی من از نوشتت ارامش گرفتم دیدم همچین واجب هم نیست همه چیو بلد باشم تعدیل شدم یکم تو این مورد هم مثل اینکه کمال رو میخاستم.
منظور این بود دختر از مسایل خانه داری سر در بیاره بی مسوولیت نباشه بتونه گلیمشو از اب بکشه بیرون جربزه داشته باشه .
وگرنه اکه همت داشته باشی چیزی نیست که ادم نتونه یاد نگیره
خودمم اشپزی رو خیلی دوس دارم ولی تو خونمون خیلی نه مگر در موارد خاص.
فکر کن یچیزی میذارم یسر میرم تو اتاقم تا برگردم مامانم یه تغییراتی درش ایجاد میکنه و این همه کارامو بهم میریزه.
یسری نقص ها هم دارم دقیقا مثل تو گذاشتم تو دوران عقد یاد بگیرم
میدونی هدی جان اینکه اشپزی بلد باشی اول زندگی یجور اعتماد به نفس بهت میده کمتر ازت انرژی میگیره یه مزیته که بلد باشی.
باورت نمیشه خواهرم وقتی عروسی کرد چند روز بعدش کل فامیلای شوهرش(درجه یک) زنگ زدن داریم میایم شام خونتون اونم چی ساعت 9 اومده بودن که همه کارا تموم شده باشه
(کارشون واقعا جای تامل داشت) حالا خاهرم فک کن تازه عروس کلی زحمت کشیده بود استرس هم داشته ولی خوب از پسش برومد.
هرچند این کارش انتظار اون ها رو بالا برد اگه من جای اون بودم یه کباب پز با زغال میدادم دستشون با دو سه کیلو گوشت برن تو حیاط کباب درست کنن.
هدی فک کنم از ترشی و مربا ترسیدی نه؟ کاری نداره که.ولی باشه بخاطر تو ازشون فاکتور میگیرم.
در ضمن همیشه چیزایی که بلد نیستیم مهارت هایی که نداریم باعث نگرانی تو یه گوشه ذهنمون میشه در حالی که یاد گرفتنش کاری نداره نگرانی بیخوده.
نگران نباش دختر خوب.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
علاقه مندی ها (Bookmarks)