سلام خانم گل. خوبی ؟ جلسات مشاورت رو ادامه بده ببین اون چی می گه. به نظر من ، مشاورت بهتر از ما می تونه کمکت کنه چون حداقل تو رو می بینه و درون تو رو می تونه بخونه. من همیشه براتون دعا می کنم. برای همتون. دوستت دارم.