به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مرداد 93 [ 18:04]
    تاریخ عضویت
    1390-3-14
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,387
    سطح
    29
    Points: 2,387, Level: 29
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تجربه بعد جدایی باعث شده بمدت یکسال نتونم فرد مناسبی پیدا کنم

    دوستان و مشاوران در حال حاضر با مشکلاتی رو در رو هستم.من مدت یکسال از یک زندگی پر از غم امدم بیرون و اخر علت رو هم فهمیدم که مشکل من بودم که در انتخابم مهارت لازم نداشتم و میرفتم در مغازه لاستیک فروشی سفارش ساندویچ همبرگر میدادم.بعد کلی مطالعه حالا از نظر اخلاقی طرف مقابلمو خیلی بچالش میگیرم و زیاد سوال و جواب میکنم حتی مدرک شناساییم ازشون میخوام و تا موردی ببینم بلافاصله قطع ارتباط میکنم.با توجه به اینکه بیشتر فوکوس من روی کنترل خشم و تبدیل نکردن به عصبانیت و وسواس و خساست و تعهد هست و مصرف نکردن مواد ولی متاسفانه در جامعه امروزی اکثرا ادم عصبانی و خلاصه یکی از این ۴ فرایند اخلاقی رو که من میخوام نداشته باشند رو دارند.و
    سوال من اینه ایا درسته هی رفت با یکی هر ۲ ماه البته با رعایت کردن اصول اساسی و بعد قطع کرد و دوباره شانسشو با یکی دیگه امتحان کرد؟
    ایا میتونم با در نظر گرفتن شرایط جامعه کسیرو که این خصوصیات اصلی رو که من ممیخوام نداشته باشه ن رو پیدا کنم و چقدر شانسمو زیاد میبینید.
    ایا من وسواس شدم؟
    کلیاتی از خودم
    ادم عصبانی نیستم.دختر کاملا مستقل.پر توقع و طلبکار نیستم.کلا حد و حدودمو کمی بیش رعایت میکنم.مدت ۶ ماه با ادم طلبکارو ناراضی و عصبانی و اختلال شخصیت پارانوییدیا زندگی کردم.
    ویرایش توسط پانی55 : سه شنبه 24 تیر 93 در ساعت 09:31

  2. کاربر روبرو از پست مفید پانی55 تشکرکرده است .

    khaleghezey (سه شنبه 24 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. به نظرتون ‍ٔٔپا پیش بزارم با این شرایط یا نه
    توسط ahuman در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 92, 02:07
  3. چرا شما مردها زن میگیرین؟ پیش مامانتون بمونید!
    توسط she در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: سه شنبه 24 اردیبهشت 92, 09:32
  4. توقع دارند حوادث تلخ 4 ماه پیش رو فراموش کنم در حالی که تمام مشکلاتم یه همون مربوطه
    توسط پرنده غريب در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 دی 91, 21:52
  5. رشد و پیشرفت کودک شما از بدو تولد تا یک سالگی
    توسط هستی در انجمن مقالات آموزشی روانشناسی کودک
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 بهمن 90, 13:45

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.