به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 اردیبهشت 94 [ 19:21]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    1,387
    سطح
    20
    Points: 1,387, Level: 20
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    63

    تشکرشده 63 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array

    نمیدونم رفتن من از این خونه بهتره یا موندن؟؟؟؟؟داریم به گناه الوده میشیم

    سلام
    من مشکلاتم زیاده
    این سایت رو اواخرزندگی سابقم اشنا شدم و فهمیدم چه مفت زندگیمو از دست دادم
    هر چی تو همدردی خوندم و ازش ترسیدم کاملا به صورت تلقین انگار همش تو زندگی جدید من برام اتفاق افتاد
    از همه جی
    بهم گفتن همسرم دکتر بیاد و اقا کاملا با زبون بازیم داد و الان یک ماهه که نیومده و همش امروز و فردا میکنه
    دکتر بهم گفت دوقطبی نیست و این تیب شخصیتیش هست و به احتمال زیاد شخصیت مرزی یا نمایشی هست
    ولی باز ویزیتش کنه اول روانشناس
    الان مشکل اصلی من اینه که از هم دور شدیم کاملا هر کدام داریم کاری میکنیم ادامه دادنش گناه بیشتر و بیرون اومدنش سخت میشه
    اون رفته مسافرت و معلوم نیست چه میکنه
    منم مثلا با یکی از دوستهای قدیمی که یک زبان عاشقم بود دارم اس میدم
    کاملا به اشتباه کارم واقفم ولی حس انتقام یا چیزی که باعث بیخیالیم بشه نیاز دارم و دارم خودمو گول میزنم
    حالا اقا 5شنبه تشریف میاره...من خیلی دوچاره چه کنم چه کنم شدم
    نمیدونم برم از خونه تا به حرفام گوش بده...اخه پیشش هستم همش با دروغ گولم میزنه
    یا بمونم تو ارامش حلش کنم
    نزدیک دوماه رابطه جنسی تقریبا نداریم
    هیچ حسی به همسرم ندارم...اصلا دوست ندارم بهم نزدیک بشه
    خانوادم هم همش میگن شوهرت فلان و بمانه...این جور کن و اون جور کن
    دلم نمیخاد جدا بشم....بهم راهکار بگید اومد بهش چی بگم؟؟؟؟
    برم از خونه؟؟؟
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  2. کاربر روبرو از پست مفید mina64 تشکرکرده است .

    meinoush (دوشنبه 16 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باتهدید این پسراچیکارکنم؟؟؟؟؟شمابگید.
    توسط گلمریم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.