ازدواج نکردن، از ازدواج اشتباه کردن به مراتب خیلی خیلی خیلی بهتره.
حداقلش اینه الان یک مشکل دارم، فردا اگه ازدواج اشتباه کنم هزار ویک مشکل.
لایک داره این جمله ت دختر بیخیال عزیزم![]()
تشکرشده 116 در 31 پست
ازدواج نکردن، از ازدواج اشتباه کردن به مراتب خیلی خیلی خیلی بهتره.
حداقلش اینه الان یک مشکل دارم، فردا اگه ازدواج اشتباه کنم هزار ویک مشکل.
لایک داره این جمله ت دختر بیخیال عزیزم![]()
hossein7 (پنجشنبه 19 تیر 93), khaleghezey (پنجشنبه 19 تیر 93), mohammad6599 (پنجشنبه 12 تیر 93), paniz93 (سه شنبه 13 آبان 93), parsa1400 (پنجشنبه 12 تیر 93), sanjab (پنجشنبه 12 تیر 93), خیال تو (پنجشنبه 12 تیر 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 12 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)