به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 فروردین 96 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-11
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    2,606
    سطح
    31
    Points: 2,606, Level: 31
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 36.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 63 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خیلی فشار روم زیاده

    سلام .من تازه عضو این سایت شدم و نمیدونم اینجا کسی جوابمو میده یا نه.ماجرا از این قراره که من توی یک ارگان نیمه دولتی مشغول به کار هستم.جایی که توی واحد ما بعد از عوض شدم مدیر که حدود یکسال میشه ایشون عوض شدن نصف بیشتر نیروها کسایی هستن که با اومدن ایشون با پارتی وارد کار شدن.کار ما طوری که هست فنی هستش ،اما کسایی که وارد شدن اصلا علم و تجربه ندارن و خیلی راحت میان سر کار و خیلی راحت هم میرن .من توی اونجا هم مسئول یک بخش مهم هستم( که ای کاش نبودم) جدیدا دیگه فشار کار خیلی روم زیاد شده و این مدیر کوچکترین اشتباهی از جانب من رو خیلی بزرگش میکنه و متاسفانه جلوی دیگران به گونه ای بد باهام رفتار میکنه...جوری که منی که سه سال هست اونجا مشغول به کار هستم از همه بیشتر دارم کار میکنم و از همه هم بیشتر زیر سوال دارم میرم.شما فکر کنید نیرویی که دو ماه هست اومده و از لحاظ کاری و تجربه خیلی از من سطحش پایین هستش اما کسی کاری به کارش نداره و من باید جلوی اون تحقیر بشم.خسته شدم.بریدم دیگه.امروز میخاستم برم بگم من دیگه نمیتونم.کس دیگه رو جایگزن من کنید.نمی دونم هدفشون از این کارها چیه.این اقای مدیر یک نیرویی هم داره که مثلا معاون ایشون هستن و این اقا یک ماهه به شدت با من لج کردن فقط به عنوان اینکه من گفتم فلان تو حیطه وظائف من نیست و واقعا هم نبود و دائم زیر من رو میزنند.ضمنا بعد از عوض شدن مدیر حدود 8 نیرو قدیمی رو بیرون کردند .خود من رو هم اگر احتیاج بهم نداشتن قطعا تا الان کنار میذاشتن اما اخیرا رفتارشون خیلی بد شده و خیلی تحت فشارم.شما بگید چی کنم؟؟؟تجربه و کارم طوری هستش که با یکم گشتن بتونم کار گیربیارم اما اط طرفی اینجا یکم دیگه نوبت وامم میشه وقتی که سابقم بشه 40 ماه و از طرفی محل کارم شده سوهان روحم و مدام دارم عذاب میکشم.ببخشید طولانی شد.اگر اماکن داره من رو راهنمایی کنید که حالم خیلی خرابه
    ویرایش توسط captive : چهارشنبه 11 تیر 93 در ساعت 20:06

  2. 3 کاربر از پست مفید captive تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 12 تیر 93), آرام دل (پنجشنبه 12 تیر 93), شیدا. (چهارشنبه 11 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.