سلام من ورودی امسال هستم تو رشته حقوق اسلامی.
دانشگاهمون یه سری کارهای ساختمانی داره و تا آخر این ماه طول می کشه تا تموم شه. کلاسامون شروع نشده من نمی دونم آیا این ترم می تونیم برسونیم یا نه. ضمنا من شاغل هستم و تا وقت اداری نمی تونم مطالعه ای داشته باشم. همه کتاب هام رو خریده ام و کمک درسی هاشو. حالا نمی دونم با اکتفا بر اونها می تونم موفق بشم؟
آیا تو پیام نور استاد می اد درس می ده یا در حد رفع اشکال هستش کلاس ها؟
و اینکه نمونه سوال هاش رو از کجا می تونم گیر بیارم؟ با اکتفا بر این نمونه هایی که تو دستمه می تونم؟ یا ؟؟؟؟ بهترین منابع چی ها هستن؟
راستی دوست دارم تو این سایت با هم رشته ای هام ارتباط داشته باشم اینجا کسی هست؟
ممنونم.