سلام دوستان
منم با شما همدردم و خاستگاری ندارم اما من چند تا علت تازه پیدا کردم البته نظرات و علت های شما رو قبول دارم اما اینها هم مهمه:
1- کم بودن پسرهایی که شرایط و موقعیت ازدواج دارن مثل شغل مناسب و یا داشتن درآمد کافی برا ازدواج
2- از لحاظ آماری کم بودن پسرا نسبت به دخترا
3- اکثرا دخترها بعد بیست سال موقعیت ازدواج پیدا می کنن و دلشون می خواد که ازدواج کنن اما پسرهایی که بتونن یک زندگی مستقل رو اداره کنن و یا بتونن یک شغل مناسب پیدا کنن خیلی طول میکشه و سنشو بالاتره
لطفا نظر بدید









علاقه مندی ها (Bookmarks)