با سلام خدمت دوستان عزیزم
بلاخره بعد از سختی های فراوون یه ماه پیش عقد کردم ولی این وسط یه موضوع داره اذیتم میکنه و اونم اینه که همسرم خیلی زود و سر هر چیز کوچیکی باهام قهر میکنه و باید برم منت کشی تا آشتی کنه. مثلا من با لپ تاپم کار میکنم و اگه بهمگفت بیا چایی بخور و نرفتم قهر میکنه . اگه شب داشتم فوتبال نگاه میکردم و دیر رفتم بخوابم قهر مکینه . امروز صبح هم سر اینکه من واتساپشو نگاه کردم قهر کرده. خلاصه الکی الکی قهر میکنه و باید سه ساعت منت کشی کنم تا راه بیاد .
میترسم این قهر های کوچیک مشکل ایجاد کنه و باعث بشه از هم سرد بشیم . من نمیخوام تو زندگیم کوچکترن مشکلی بین من و همسرم پیش بیاد .








علاقه مندی ها (Bookmarks)