به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    شما دارین میگین از اینکه قبلا تمام تلاشتونو برای حفظ زتدگیتون نکردین ناراحت هستین.
    شاید اون موقع هم بفکر جور کردن شرایط بهتر بودین مثه الان

    اما یادتون باشه هرچی بیشتر بگذره برای برگشت پیش فرزندتون بدتر میشه. و فرزندتون بزرگتر میشه.
    از طریق قانون خواهان دیدار همون چند ساعته و چند روزه باشین

    تا وقتی شرایطتون بهتر شد اگه تونستین حضانتشو بعهده بگیرین.

    فعلا اگه صبر کنین تا شرایط بهتر بشه ممکنه فرزندتون فراموشتون کنن.
    بعدشم شما مطمعنین فرزندتون پیش نامادریش راضی هستن
    بهتر نیست دیداری داشته باشین.

    پدر اون فرزند عاشق شده شاید خیلی مسایل و رفتارارو نبینن.
    شما هم.که تو خواب غفلت به امید شرایط بهتر گیر کردین.

    اون دختر بچه اس احساساتیه، هیچکی براش مثه مادر واقعیش نمیشه.
    هرچند سخت اما بخاطر بچه ات تلاش کن.
    شما قبلا نه ماه تمام سختی حمل کردن و بدنیا اوردنش و کشیدی.
    اون‌وقت این سختی که در برابر اون شرایط و دردا هیچه.

    وقتی اون همه درد و رنج و تحمل کردی تا دخترت جون بگیره و بوجود بیاد، الان بخاطر سختی دادگاه رفتن و... مردد شدی؟؟!!!

    چرا ترسیدی و شل شدی؟
    تو چه کار اشتباهی کردی؟
    کسی که زیر تهعداتش زده
    کسی بی وفایی کرده
    کسی که خیانت به بچه اش و زندگیش کرده که شما نبودی
    کسی که اومده زندگیشو روی یک زندگی دیگه ساخته شما نبودی
    برو و با اعتماو بنفس کامل و بدون هیچ ترسی فرزندتو پس بگیر.

    مادر اون بچه شما هستین. فرض کن دوباره میخوای بهش جون بدی چقدر بار اول سختی کشیدی پس دوباره هم میتونی.

    حداقلش اینه که بچه ات فردا میفهمه که مادرش برای بدست اوردنش خیلی تلاش کرد.براحتی رهاش نکرد.

    امید و توکلت بخدا باشه.، خداوند جواب دلتو میده. مطمعن باش.

    از اون بالا همه چیو میبینه.
    کسی که ظلم میکنه رو میبینه
    کسی که آزار و اذیت میکنه میبینه.
    نا حق و مبینیه
    حق و میببینه
    خداوند طرفدار حق و عدالت هستش.
    پس امیدت فقط به خداوند باشه.
    توکل کن بخدا و شروع کن.

    اعتماد بنفس داشته باش.
    محکم و قاطع برو جلو.
    بذار قاطعیت و محکم بودنتونتو و راسخ بودنتو ببینن.
    اگه هم شوهرتون گفتن میخواد صیغه اش کنم، بگین من پایه های زندگیمو رو یک زندگی دیگه نمیسازم.
    بگین من یک زندگی دیگه رو خراب نمیکنم
    بگین اون زمان که همسر اول و قانونیشون بودم خیانت کردن و خیری ندیدم.
    چرا باید صیغه بشم؟
    پس نگران نباشین فقط فرزندمو میخوام.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 03 تیر 93 در ساعت 15:05


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.