به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 اردیبهشت 94 [ 01:52]
    تاریخ عضویت
    1393-1-07
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    911
    سطح
    16
    Points: 911, Level: 16
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 45 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Farbal نمایش پست ها
    دو روز قبل اینکه این حرفا رو بزنه سر اینکه حرفامو گوش نمیداد و وقتی باهاش حرف میزدم پامیشد میرفت از اتاق بیرون دعوا کردم باهاش و کلی بحثمون شد ولی خیلی وقتا دعوا میکردیم و بعدشم تموم میشد...
    رفتار من باهاش خوبه نمیگم خیلی عاشقانه ولی در حد معمولیه ولی وقتی باهام سرد برخورد میکنه نمیتونم باهاش گرم بگیرم... من هر وقت ناراحت باشه ازش میپرسم چی ناراحتت کرده بعضی وقتا حتی پیله میکنم بهش با مهربونی البته! که بهم بگه مشکلش رو ولی اصلا حرف نمیزنه معمولا تو این شرایط و بعد چند روز یا یه مدت بعد مشکلش رو میگه.
    مساله ای که هست اینه که همیشه این سردی هاش معمولا نزدیک عادت ماهیانه یا توی این دوره رخ میده که نمیدونم تا این اندازه سردی طبیعیه؟ تو این دوره انگار نه انگار من شوهرشم حتی اگه با ده تا دخترم منو ببینه انگار هیچ اتفاقی نیفتاده خیلی سرد میشه بهم و خونشون هم که میرم همش به مامانش توجه می کنه و اصلا به من توجه نمی کنه. عمدا روی مبلی که از من دوره می شینه یا موقع غذا خوردن ازم دور میشینه که مثلا ثابت کنه از من خوشش نمیاد این رفتاراش واقعا عصبیم میکنه و منو هم سرد میکنه.
    منظورم ازین که خیلی دوستت ندارم هاشو تحمل کردم اینه که سال اول ازدواجمون خیلی بیشتر این رفتاراش و بعضی حرفاش مثلا " من تورو قبول ندارم" من زیاد دوستت ندارم" تو خوبی ولی من حسی بهت ندارم و ... رو تحمل کردم ولی یه سال بود ازین مدل حرفا نزده بود تقریبا..
    سلام مجدد خدمت شما دوست عزیز

    ببنید دوست عزیز هیچ چیزی رو نمیتونید با عصبانیت و دعوا حل کنید

    اگه به حرفاتون گوش نمیده باید دلیلشو پیدا کنید . شاید میخوام مهربون تر باهاش حرف بزنید شاید وقتی حرف میزنید یک جوری باهاش حرف میزنید که خوشش نمیاد

    ببنید یه مثال میزنم . یه عزیز بود که هیچ مشکلی توی رفتارش یا حرفاش نمیتونستی پیدا کنی به شدت هم محترم بود ولی نحوه ی حرف زدنش بسیار زننده میبود و خیلی آدم رو ناراحت میکرد

    این مثال رو زدم که احیانا" فکر نکنید که منظورم چیز خواصی هستش

    زن ها عموما" خیلی تابع احساسات و عواطفشون هستن معمولا" بین معمولی بودن و سرد بودن تفاوتی قائل نمیشن و در بسیاری از افراد علاقه رو سایه و سفید میبینن با توجه به حرفی که زدید به احتمال زیاد همسرتون هم همین شکلی هستن سعی کنید کمی بهش ابراز علاقه کنید کمی از خود گذشتگی به خرج بدید و سعی کنید شما پیش قدم بشید در ابراز علاقه . به صورت ناخداگاه و بدون دلیل بهش بگید که دوسش دارید بهش ابراز علاقه کنید

    به قول خودتون 1 هفته از همدیگه خبر ندارید چرا میزارید این خبر نداشتن عذاب بده دو طرف رو از این سو شما فکر میکنید که همسرتون بهتون توجه نمیکنه و کاری با شما نداره از اون طرف هم همسرتون همین احساس رو در مورد شما داره و چون هیچ کدوم از طرفین اقدامی نمیکنن این باعث میشه که روز به روز فاصلتون از همدیگه بیشتر بشه سعی کنید هر روز حداقل 1-2 اس ام اس بدید و از احوال باخبر بشید مطمئن باشید خیلی توی طرز رفتارتون تاثیر خواهد گذاشت

    در مورد اینکه وقتی ناراحت میشه شما پیله میکنید حتی اگه بسیار مهربانانه باشه برای زن و شوهری به سن شما اصلا" راه درستی نیست پیله نکنید ازش بخواید که باهاتون حرف بزنه بهش اطمینان خاطر بدید که تنها فردی که میتونه بهش در این مواقع تکیه کنه شماید چه اشکال داره اگه همسرتون ناراحت هستش بجای اینکه جلوتون بشینه و شما 100 ها بار ازش بپرسید که چی شده کمی به خودتون جرئت بدید یک بار بغلش کنید مطمئن باشید از تمامی اون 100 بار و 10000 بار گفتن که چی شده بیشتر بهتون کمک میکنه و همچنین همسرتون میفهمه که همسرش هم دوسش داره و هم میتونه بهش تکیه کنه

    ببنید در مورد عادت ماهانه این مورد در زنان معمولا" میزانش متغییر هستش بعضی از خانوم ها سرد میشن بعضی ها عصبی میشن بعضی ها کلافه میشن و .... در این مواقع سعی کنید کمی صبوری پیشه کنید کمی بیشتر از قبل بهش توجه کنید هرچقد در مدت عادت ماهانه به خانومتون توجه کنید مطمئن باشید بعد از تموم شدن این دوره عادت ماهانه چندیدن برابر از طرف خانومتون مورد مهر و محبت قرار خواهید گرفت

    در مورد مواردی که گفتید ازتون دور میشه یا به مادرش بیشتر از شما توجه میکنه هم بازم بهتون توصیه میکنم شما پیش قدم باشید

    یک نکته ای رو آخرم حرفام اضافه کنم و ببخشید که متن بسیار طولانی شد

    همسر شما از دو حالت خارج نیست

    اول اینکه احتمال داره بعد از کمی نزدیک شدن بهش کم کم از اون قالب سرد بودن خارج بشه و به طرف شما بیاد که خوب در این مورد زود به چیزی که میخواید میرسید حالا اینکه از اون قالب سرد بیرون بیاد چقد در امر عشق ورزیدن پیش میره اون دیگه به شخصیتشون بر میگرده

    دوم اینکه احتمال داره همسرتون خیلی در مقابل این کار شما مقاومت کنه و نخواد از اون قالب سردی بیاد بیرون معمولا" این چنین افراد کمی شکستن پوسته ی احساساتشون سخت هستش و شما باید صبور باشید ولی اگه صبور باشید و این پوسته رو بشکنید با دریایی از احساسات روبه رو خواهید شد

    موفق باشید

  2. کاربر روبرو از پست مفید babelirani تشکرکرده است .

    Farbal (یکشنبه 01 تیر 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.