سلام
شما میگید که ما هیچ کدوم تفکر مذهبی نداریم و نظر مرجع تقلید و ... برامون مهم نیست
این اسمش سرکشی هست مقابل خدا
به جای اینکه بنده خدا باشیم بنده شیطان شدیم
شما قطع یقین بدون اگر به جای این حرفها توبه میکردید، تصمیم به پاکی میگرفتید، علارغم مشکلات سرانجام این مسائل حل میشد
و من یتق الله یجعل له مخرجا
شما تقوا پیشه کنید و رابطتتون رو با خدا و دین درست بکنید، براتون راه برون رفت ایجاد خواهد شد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)