آقا بیچاره شدم
...دیشب بهش اس دادم گفتم هر وقت حس کردی منو می خوای بگو بیام سراغت ....فعلا چیزی بین ما نیست......
فکر کنم دیگه نگاهمم نمی کنه
.....بد کاری کردم نه؟
تشکرشده 312 در 141 پست
آقا بیچاره شدم
...دیشب بهش اس دادم گفتم هر وقت حس کردی منو می خوای بگو بیام سراغت ....فعلا چیزی بین ما نیست......
فکر کنم دیگه نگاهمم نمی کنه
.....بد کاری کردم نه؟
meinoush (جمعه 23 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)