میشه بپرسم چرا درخواست قفل تاپیک دادی و خداحافظی کردی؟
چرا یهو تصمیمت عوض شد؟ در حالیکه شب قبلش قبل از اینکه بخوابی اومدی کلی دلیل آوردی که چرا باید این دیدار اتفاق بیفته ؟! ....
عزیزم، بانو، من نمی گم نرو خانواده همسرت رو ببین. میگم :
هیجان-مدار نرو
مهرطلب نرو
احساسی نرو
به خاطر پسرت یا همسرت هم حتا نرو
اما اگر با دلیل منطقی برای خودت بری- بر خودت مسلط باشی- بدون انتظار از احدی بری، تلخی هاش همون موقع که پات رو از در خونشون میذاری بیرون تموم بشه و ... چرا که نه؟!
هر چیز که در جُستن آنی، آنی
مولانا
علاقه مندی ها (Bookmarks)