به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 خرداد 93 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1393-3-20
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    64
    سطح
    1
    Points: 64, Level: 1
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    لطفا دوستان راهنمایی کنین

    سلام بر همه حاضرین تالار. حقیقتش من هر از گاهی خواننده مطالب دوستان هستم ولی از اونجایی که این مشکلم به شدت کلافم کرده و اذیتم میکنه خواستم نظر دوستان علی الخصوص خانم ها رو جویا بشم بلکه کمک حالی بشه جهت رفعش. مشکل بنده در مورد چند تا خصلت همسرمه که هر کاری میکنم نه عوض میشه و نه تقلیل پیدا میکنه. ایشون به شدت تو تمام کارهام سرک میکشه حساب ریال به ریال پولهام رو میخواد داشته باشه، با این که درامدمون خوبه اما به شدت خسیسه. باورتون شاید نشه با ماهی 6-7 میلیون درامدمون حتی 1 ذره خوشحال نیستم! همه دغدغش اینه که چطور آخر ماه بیشتر پس انداز کنه.بخدا تو مجردیم با اینکه یک دهم الانم پول نداشتم چند برابر الانم خرج میکردم! تا حالا چند بار خواستم کلا پولامون رو جدا کنیم که راحت بشم اما ایشون فکر میکنن که همه چیز متعلق به خودشونه! هدیه که براش میگیرم میگه این از پولای خودمه!! از ازدواج کردن غلام شدنش نصیبم شده! دفترچه حسابشو که میبینم حالم به هم میخوره. امان از روزی که 10 تومن از حساب و کتابش اینور اونور بشه زمین و زمان رو به هم میدوزه تا بفهمه چی شده؟ به خاطر علاقم بهش چند ساله که تحمل کردم شاید بهتر بشه اما بدتر شده ولی بهتر نشده. علی رغم علاقم بعضی وقتا دلم میخواد ولش کنم برم! جدیدا دعوامون بیشتر شده و ترجیح میدم ازش دور باشم. بر خلاف من که زیاد فن بیانم خوب نیست و در نتیجه حوصله جر و بحث ندارم ایشون خدای فن بیانن. یعنی محال ممکنه اگر 1 بار هم تونسته باشم سر 1 موضوعی قانعش کنم! همین اخلاقاش باعث شده ارتباطمون به شدت کمتر بشه.
    اینهارو تاحدودی قبل از ازدواجمون از زمانی که دوست بودیم میدونستم اما فکر نمیکردم به این شدت باشه! متاسفانه این خصلتش رو از خانوادش به ارث برده که بشدت زن سالارن دقیقا برعکس خانواده من! درد بسیار است اینا رو فعلا گفتم ایشالا حل که شد میریم سراغ بقیش!

  2. 2 کاربر از پست مفید mani1362 تشکرکرده اند .

    parsa1400 (چهارشنبه 21 خرداد 93), سعیداطی (چهارشنبه 21 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 بهمن 93, 11:33
  2. مخالفت خانواده دختر ..... (دوستان راهنمایی میخوام)
    توسط reza_ss در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 دی 90, 18:53
  3. راهنمایی در مورد یک ارتباط دوستانه
    توسط loveryou_s2006 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 فروردین 90, 13:16
  4. +نیاز به راهنمایی دوستان دارم
    توسط peyman_a1 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 16:30
  5. دوستان منو راهنمایی کنن خواهشا
    توسط Rainbow2008 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 آذر 87, 12:33

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.