آقا محمد تبریک می گم به خلوصی که دارید . که لیاقت و سعادت چنین خواب هایی رو پیدا می کنید.
اماشنیدم علما می گن چنین خواب هایی رو تعریف نکنید به دلایلی.
دلیل شما در پست های متفاوتتون بر تا کید به نماز خوان بودنتون و خواب های نماز گونه و سفارش به نماز به کاربران برام جای سوال داره.
پیشاپیش عذر خواهی می کنم اگر با این پستم مخل حس و حال روحانیتون شدم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)