دوستان سلام یه سوال تازه دارم یه سوال خیلی مهم بعضی وقتا فکر می کنم نامزدم منو به اجبار انتخاب کرده یعنی کاراش بعضی وقتا گیجم می کنه نمی دونم منو می خواد یا نه اگه منو نخواد میمیرم گوشیشم خاموشه. نمی دونم چی کار کنم لطفا نظر بدید
تشکرشده 312 در 141 پست
دوستان سلام یه سوال تازه دارم یه سوال خیلی مهم بعضی وقتا فکر می کنم نامزدم منو به اجبار انتخاب کرده یعنی کاراش بعضی وقتا گیجم می کنه نمی دونم منو می خواد یا نه اگه منو نخواد میمیرم گوشیشم خاموشه. نمی دونم چی کار کنم لطفا نظر بدید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)