من که چند روزه انتخاب کردم آیت الکرسی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر روزم دارم میخونم به نیت بچه ها؟؟؟؟؟پس چرا برا من روزشو مشخص نمیکنین که برام دعا کنن/؟؟؟نیتم گشایش در ازدواج بود
تشکرشده 220 در 63 پست
من که چند روزه انتخاب کردم آیت الکرسی رو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر روزم دارم میخونم به نیت بچه ها؟؟؟؟؟پس چرا برا من روزشو مشخص نمیکنین که برام دعا کنن/؟؟؟نیتم گشایش در ازدواج بود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)