سلام شاد عزيز
برخي از نظرات رو خوندم. من فکر ميکنم که هر دوتون نه تنها به هم علاقه دارين بلکه خيلي هم همديگرو دوست دارين. عجيبه نه!
همين دوست داشتن زيادي هم باعث ميشه به هم خيلي توجه کنين. وتازه اين اول گرفتاريه و ...
خب اما راه حل،
نمي دونم زمانهائي رو که با نامزدتون هستيد چه جوري صرف مي کنيد ، اما سعي کنيد مسائلي رو دنبال کنيد که خيلي به خودتون مربوط نشه. يعني لزومي نداره همش راجع به اعمال وکارهاتون بخوايد با هم بحث داشته باشيد. واحيانا نظرات خودتون رو هم مطرح کنيد. رو موضوعات ديگه صحبت کنين. که اثبات يا عدم اثباتش نفع وضرري به حالتون نداشته باشه. روون باشيد. سخت نگريد. بايد مثل يه تکه چوب که تووي امواج اينور واونور ميره باشين. هردوتون. زندگي همينه. اگه سخت باشين يا مي شکنيد يا غرق ميشين.
بريد بيرون بگرديد.و... اين دوره يه فرصته که ديگه برنمي گرده.
خوش بگذره.








علاقه مندی ها (Bookmarks)