به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 497

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array
    می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم.
    دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش
    هنوز من هستم.
    هنوز خدایت همان خداست

    هنوز روحت از جنس من است

    اما من نمی خواهم تو همان باشی

    تو باید در هر زمان بهترین باشی.

    نگران شکستن دلت نباش

    می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.

    و جنسش عوض نمی شود

    و می دانی که من شکست ناپذیر هستم ...

    و تو مرا داری ...برای همیشه!

    چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ...

    چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...

    چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم،

    صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام!

    درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبرد!

    دلم نمی خواهد غمت را ببینم ...

    می خواهم شاد باشی ...

    این را من می خواهم ...

    تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا.

    من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم)

    و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود ...

    نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.

    شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟

    اما، نه من هم دل به دلت بیدارم!

    فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

    و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن

    پروردگارت ...
    با عشق

  2. 4 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    heaven65 (پنجشنبه 15 خرداد 93), دريا88 (سه شنبه 13 خرداد 93), شیدا. (سه شنبه 13 خرداد 93), صبوری (شنبه 17 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.