مینا جان، لطفا پست مدیر را با دقت بخون و عملی کن.
ما همه غیرکارشناسی و از روی تجربه برات نوشتیم، پست ایشون تخصصیه.
تو هر زندگی ای بحران پیش می آد، مهم اینه که چطور پشت سر بذاریمش.
نگران نباش. با عشقی که بین شما و همسرت هست و با رفتار درست و عاقلانه، این مرحله را هم به سلامت می گذرونی.
جسارت نباشه به دوستانی که نظر گذاشتند.
گاهی حس می کنم مراجع اینقدر نیاز به همدردی و دردو دل داره، که پستهای کارشناسی را کمتر توجه می کنه.
یا ممکنه متوجه اهمیتشون نباشه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : شنبه 10 خرداد 93 در ساعت 19:24
علاقه مندی ها (Bookmarks)