سلام ممن خیلی هم مذهبی نیستم فقط مولا علی را به شدت دوست دارم. و گرنه همه چیز ام به موقع هستش رقص و پایکوبی و نماز و همه چیز سر جای خودش. نمی دونم فشار روم زیاده خونه دانشجویی و دور بودن از خانواده. نمی خوام نا پاک بشم
تشکرشده 32 در 12 پست
سلام ممن خیلی هم مذهبی نیستم فقط مولا علی را به شدت دوست دارم. و گرنه همه چیز ام به موقع هستش رقص و پایکوبی و نماز و همه چیز سر جای خودش. نمی دونم فشار روم زیاده خونه دانشجویی و دور بودن از خانواده. نمی خوام نا پاک بشم
khaleghezey (پنجشنبه 08 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)