سلام
تو نيكي ميكن و در دجله انداز
كه ايزد در بيابانت دهد باز
واي من امروز خيلي پر انرژي و خوشحالم
اين اولين هديه غير منتظره بود كه گرفتم چهارشنبه هفته پيش از يكي از نوه ها چند شاخه گل ياس....
دوميش پنج شنبه بود پرستار مادر بزرگم برام يه شيشه عطر گرفت.
جمعه هم يك دعوت خانوادگي براي شام اونم توي پارك
امروز هم از صبح كلي انرژي مثبت در خودم احساس كردم روز خوبي بود آخرش هم يكي از دوستان مادرم شكلات سي دي و كتابچه برام فرستاده بود .
چند روز پشت سر هم غافلگيرم كردن در صورتي كه من يه كار كوچيك كه زحمتي برام نداشت براشون انجام داده بودم بدون چشم داشت.
همشون غير منتظره بود .
![]()










اين اولين هديه غير منتظره بود كه گرفتم چهارشنبه هفته پيش از يكي از نوه ها چند شاخه گل ياس....


علاقه مندی ها (Bookmarks)