من بار ها پیام گذاشتم اما تا به حال یک جواب هم نگرفتم.همسر من خیلی کینه توز و انتقامجو و مدام بی دلیل قهر میکنه،تا وقتی بچم کوچک بود قابل تحمل بود ولیالان این رفتارهاش زندگی رو برامون سخت کرده .یکیدبگه چیکار کنم
تشکرشده 4 در 3 پست
من بار ها پیام گذاشتم اما تا به حال یک جواب هم نگرفتم.همسر من خیلی کینه توز و انتقامجو و مدام بی دلیل قهر میکنه،تا وقتی بچم کوچک بود قابل تحمل بود ولیالان این رفتارهاش زندگی رو برامون سخت کرده .یکیدبگه چیکار کنم
meinoush (چهارشنبه 07 خرداد 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)