به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array

    خستگی جسمی بخاطر کار

    سلام بچه ها، عیدتون مبارک. خوبید؟ امیدوارم شاد و سرحال باشید.

    من خستم، یکمش ذهنیه (که فکر می کنم زود برطرف بشه)، بیشترش جسمی.

    هنوز یه پست به تاپیک قبلیم بدهکارم، ولی یه مسئله دیگه هست که ممکنه بتونید کمکم کنید.

    من برای یه مدت لازمه که از صبح تا شب دو تیپ کار رو انجام بدم که برای هردو باید پشت میز بشینم.

    توضیح اینکه اینجانب هنوزم دفاع نکردم، نه تنها دفاع نکردم، بلکه کلی از کارای پایان نامم مونده...

    هرچی دنبال کار نرفتم که اول پایان نامه رو تموم کنم، فایده نکرد... یعنی در عمل نه کار می کردم، نه اونطور که باید روی پایان نامه کار می کردم... ( علتش رو بهتره کنکاش نکنم، چون الان دیگه مسئله اون نیست)

    بنابراین بی خیال شدم و کار رو گذاشتم اولویت اول.

    حالا هم کار هست، هم پایان نامه. اما انرژی ذهنی و روانیم خیلی بیشتر شده. یعنی کارم به جای اینکه ازم انرژی بگیره، بهم انرژی داده.

    اما مسئله ای که هست، توان جسمیه.

    من این امکان رو دارم که گاهی عصر برم شرکت، گاهی صبح.

    قبلا که فقط صبح می رفتم، عصر و شب هم عملا هیچ کاری نمیکردم. یعنی گاهی پیش میومد که ساعت 5 عصر تا صبح فردا می خوابیدم!

    اما الان فرصتی پیش اومده که در هفته چند روزش رو عصر برم (البته دقیقا نمیدونم چند روز). و میتونم از این موقعیت استفاده کنم و صبح ها رو خرج پایان نامه کنم، بلکه بالاخره من نیز یه روزی دفاع کردم!

    این کار رو یکی دو روز تست کردم، خوب بود. فقط مشکل اینه که با این همه پشت میز نشستن، خیلی خسته میشم، خصوصا بین کتف هام درد میگیره.

    یعنی عصر که میرم شرکت، از نظر ذهنی مشکلی ندارم (چون هرچند هردوکار فکری هستند، اما دو تیپ مختلفند). اما از نظر جسمی، انگار بدنم رو کوبیده باشن....

    خب الان سوالم چیه؟ اینکه چه راهکارهایی برای این مسئله هست؟ (1) چه ورزش هایی؟ خصوصا برای ناحیه بین دو کتف. (2) چه مدل صندلی ای؟ صندلی من تقریبا این شکلیه:


    3 و 4 و 5 و ... هم به میل خودتون. کلا هر روشی برای اینکه جسم خسته نشه.

    راستی شما در روز چند ساعت کار می کنید؟ خصوصا خانوم ها. من اطرافم آقایونی رو میبینم که تا 9 شب کار می کنن. از نظر ذهنی خسته میشن، اما از نظر فیزیکی من نمیبینم خسته بشن، تازه ورزش و اینا هم تو کارشون نیست. منم باید بتونم......

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 2 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), khaleghezey (سه شنبه 06 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.