به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 82

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام

    میبینم که جمع دختر پسر های زشت ایران جمعه ولی یکیتون کمه
    اگه گفتید کی
    پس با اجازه دوستان من هم بیام توی این تاپیک
    ااااا کجا میرید
    چرا فرار میکنید
    نترسید
    ای بابا

    اصلا حالا که اینطور شد شب میام خوابتون

    جدا از شوخی خودم فکر میکنم قیافم شبیه علی صادقی ایه و یبار یکی از دوستام بهم گفت موقع شوخی خیلی شبیه اون میشی یبار یکی دیگه گفت شبیه مهران غفوریانی
    من جفتشونو خیلی دوست دارم و از اینکه دوستام منو با اونا مقایسه میکنن خیلی خوشحال میشم

    از کارتون شرک هم خیلی خوشم میمود و خیلی باهاش کیف میکردم
    گوشش چونش دماغش و ...
    مخصوصا از اون قسمتی که یه دارو خورد و از حالت غول خارج شد و تبدیل شد به همون مرد زیبایی که قبلا بود اما بخاطر فیونا دوباره تبدیل به غول شد

    انگار خیلی این داستان ها برای مردم اروپا لذت بخشه و سعی میکنن بچه هاشون رو نسبت به این چیزا بیتفاوت کنن و از وسواسشون کم کنن در حالی که توی ایران برعکسه

    مثلا اونها داستانی رو که غیر ممکنه برای بچه هاشون تعریف نکنن داستان جوجه اردک زشته و یه جورایی غیر مستقیم این فرهنگو در دل بچه هاشون پدید میارن که باطن زیبا خیلی بهتر از ظاهر زیباست

    امیدوارم حرفام شعاری نشده باشه
    زیبایی توی خیلی از مسائل تاثیر داره و متاسفانه گروه زیادی از مردم ظاهر بین هستند و در روابط اجتماعیشون به زیبایی طرف مقابل خیلی بها میدن

    باور من اینه که هر انسانی تا جایی که میتونه باید تلاش کنه تا زیبا باشه ولی اگر دید خارج از توانشه دیگه لزومی نداره خودشو سرزنش کنه یا بخودش سخت بگیره

    مثلا همین جوش زدن مال استرسه
    منظورم فشار عصبی مثلا بخاطر شرایط روحی خراب نیست

    خیلی وقتا به نفر خیلی صورتشو توی آینه چک میکنه و نگرانه که فلان قسمتش جوش نزنه یا اون قسمت صورتش بد نباشه (مثلا زمانی که قراره بره مهمونی یا با کسی قرار مهم داره) و باور کنید همین رفتار باعث میشه بدترین جوش ها رو اون قسمت از صورتش بزنه
    اینم نوعی از استرسه

    من که خودمم نفهمیدم چی گفتم
    شما اگه فهمیدید
    لطفا سعی نکنید به من بفهمونید که چی گفتم
    چون اونموقع خودتونم نمیفهمید که چرا من نمیفهمم
    بعد من باید بفهمم که چرا نفهمیدم که میفهمم
    و بازم شما میفهمید که من نفهمیدم
    ولی من فهمیدم که شما فهمیدید
    ولی نمیفهمم که چرا نفهمیدم
    و ...

    خلاصه داستان میشه

  2. 5 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 03 خرداد 93), meinoush (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (شنبه 03 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.