دوستان سلام!
یه مدتی هست یه چیزی خیلی برام فکر شده
من قبلا با یه دختر شهرستانی عقد بودم که این عقد فقط 1 ماه طول کشید و ما توافقی از هم جدا شدیم
بدون هیچ عروسی، زندگی زیر یه سقف، بچه،
همه چیز خیلی سریع شروع و تموم شد و ما ملاقات های محدودی داشتیم.
یه شناسنامه آکبند هم بهم دادن - کاملا قانونی
حالا میخوام ازدواج کنم، به نظرتون نگفتن این مساله به همسر آینده "دروغ" محسوب میشه یا اینکه جزء مسائل شخصیه و صلاح اینه که به ذباله دانی تاریخ بپیونده؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)