اگه یکی از دو نفر یه کمی درونگرا و یکی دیگه یه کمی برون گرا باشن مشکلی نیست و خوبه. ولی اگه اختلافشون زیاد بشه همین میشه باعث بحث و ناراحتی توی خیلی از مسایل. خصوصیات درون گرا و برون گرا رو سرچ کنین.
ببینین تفاوت ها خوبن و اموزنده ولی از یه حدی نباید بیشتر شه. تضاد زیادش خوب نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)