سلام
من بعد از یه شکست عشقی مسخره تصمیم گرفتم که ازدواج کنم بعد نشستم معیارهام رو برای ازدواج روی کاغذ اوردم و بعد تصمیم گرفتم دنبال چنین دختری باشم اما بعضی از اشنایان میگن تو اگه تا اخر عمرت هم دنبال چنین دختری باشی نمی تونی پیداش کنی
معیارهای من
5 یا 7 سال از من کوچکتر باشد
نه چاق باشد نه لاغر مثل خودم متوسط
مذهبش اسلام شیعی باشد
اهل اخلاقیات باشد
قیافه اش دوست داشتنی باشد خصوصا چشماش
از یک خانواده فرهنگی و اخلاقی باشد
با سواد باشد
به نظر شما معیارهام غیر منطقی هست