سلام فرشته جون.
سلام فريبا جون.
تبريك تبريك تبريك
منم مجاز شدم ولي تصميم به دانشگاه رفتن ندارم هنوز.
فكر كنم سازمان سنجش فاميلمونه منو مجاز كرده
دو سال مجاز ميشم نميرم .
خودم هم نميدونم چرا شركت ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام فرشته جون.
سلام فريبا جون.
تبريك تبريك تبريك
منم مجاز شدم ولي تصميم به دانشگاه رفتن ندارم هنوز.
فكر كنم سازمان سنجش فاميلمونه منو مجاز كرده
دو سال مجاز ميشم نميرم .
خودم هم نميدونم چرا شركت ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ammin (جمعه 26 اردیبهشت 93), fariba s (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), paiize (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), reihane_b (جمعه 26 اردیبهشت 93), salehe92 (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 22 اردیبهشت 93), میشل (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), بی نهایت (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93), ستیلا (سه شنبه 23 اردیبهشت 93), شایسته89 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), صبا_2009 (دوشنبه 22 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)