از همه شما ممنونم استخاره کردم بد در اومد منم مسایل مادی رو ارجعیت قرار دادم که اشتباه کردم. جواب قطعی نه رو به خواستگارم دادم
ایشون مجرد هستند گویاقبلا ب یک نفر علاقمند بودند ولی پدر دختره مخالف بود این جریان مربوط به سالها قبله.بعد ازاون طبق گفته خودشون کیس مناسب رو پیدا نکرده بودند.
هم پدرشوهرم و هم برادرشوهرم هردوشون مایل هستند
همسرم به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت
خانوادش من رو تو فوت همسرم مقصر نمیدونند اتفاقا همیشه ازم تشکر میکردند که هوای پسرشون رو داشتم
تا الان که به مشکلی بر نخوردیم و منو خیلی دوست دارند اما گاهی اوقات از رفتاراشون میرنجیدم البته وقتی همسرم زنده بود
من اخر هفته میرم منزلشون هفته ای دو روز پیششون هستم
من دوست دارم مستقل زندگی کنم اصلا روحیه باهم زندگی کردن رو ندارم البته بعد از ازدواج منظورمه
فقط نمیدونم چه جوری عنوان کنم که ناراحت نشند.قراره چند روز دیگه دوباره بیان خونمون.
نمیدونم چه جوری باید بگم








علاقه مندی ها (Bookmarks)