خانم رها 92 خیلی ممنون از جواب قشنگت و خیلی ممنون از همه دوستای گل باز هم بیایید برام بنویسید با خوندن این نوشته ها حس نمی کنم که فقط منم که تو این موقعیت سخت قرار گرفتم و کسانی دیگر هم بودند که تونستند زندگی موفق بعد از این داشته باشند و دیگه سختی این روزها به چشمشون نیاد. یه شب تلفنی برای دوست دوران دبیرستانم صحبت می کردم وقتی حالمو پرسید بی اختیار زدم زیر گریه گفتم دست خودم نیست وقتی کسی ازم می پرسه خوبی بدم می آد آخه همه می دونن من روزگار خوشی ندارم دوستم می گه حالا ببین یه روزی یه جایی این تلخی ها برات جبران می شه همه اش منو امیدوار می کنه که خدا تو رو فراموش نمی کنه ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)