چند وقته خیلی بی تابی و بی قراری میکنم . میترسم همه تلاشهام رو با دست خودم از بین ببرم
میشه برام دعا کنید
تشکرشده 3,304 در 1,073 پست
چند وقته خیلی بی تابی و بی قراری میکنم . میترسم همه تلاشهام رو با دست خودم از بین ببرم
میشه برام دعا کنید
fariba s (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), khaleghezey (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), paiize (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93), پونیو (پنجشنبه 11 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)