به نظر من نظر دوستان کاملا درسته .این آقا اگه واقعا قصدش ازدواج بود از اس ام اس تون ناراحت که نمی شد هیچ خوشحالم میشد.یه بار دیگه درخواستتونو بهش بگید اگه موافقت نکرد .بیهوده خودتونو پاسوز یه آدم هوس باز نکنید.