به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 خرداد 93 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1393-2-06
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    24
    سطح
    1
    Points: 24, Level: 1
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درخواست کمک در خصوص دعوا بین همسرم و مادرم

    سلام
    7 ساله که ازدواج کردیم و همسرم را مادرم برام انتخاب کرد و به روش کاملاً سنتی رفتیم خواستگاری ولی نمیدونم با اینکه انتخاب خودشون بوده انقدر با همسر من بد رفتاری نیکنن و با دو تا عروس دیگه شون که تا قبل از ازدواج با برادرهام دوست بودند و به ظرب و زور اونها رفتن خواستگاریشون بهتر رفتار میکنن. بعضی وقتا کار به جاهای باریک میرسه و متاسفانه اخیراً حرفهای بدی رد و بدل شده (البته بیشتر از طرف مادرم این حرفها زده شد) حالا من موندم بین دو تا خانواده و این بین از همه بیشتر دارم عذاب میکشم. از اینطرف خانمم میگه مقصر مادرت بوده و باید با گل و شیرینی بیاد معذرت خواهی و از طرف دیگه مادرم اینو میگه و هر دو طرف خیلی سفت و سختن. واقعاً نمیدونم چیکار کنم و یه چیزی داره دلمو چنگ میزنه. این وسط دلم برای پسر 2 سالم میسوزه که هر روز داره مشاجره بین من و همسرم رو میبینه. البته مشاجره نه به اون معنی که فکر کنید و هرچی همسرم میگه من حرفی نمیزنم و همش سکوت میکنم تا حودش رو خالی کنه ولی خیلی تند خو شده و این از 3 سال پیش بوجود اومد و وسواس هم گرفته. مخصوصاً روی بچه خیلی وسواس داره و هرکی بخواد بغلش کنه باید استریل باشه. در ضمن ماردم یکسری بی حرمتی هم به خانواده همسرم کرده و یکسری حرفها زده که جای گفتنش اینجا نیست البته همسرم هم کی دو تا رو جواب داده و ایکاش هیچ وقت چیزی نمیگفت. بعدش هم که مادر و پدرم گفتن یا ما یا همسرت. اگه ما رو میخوای باید طلاقش بدی!!
    به خدا اگه بچه نداشتیم یک لحظه خودم رو زنده نمیذاشتم و با اینکه آدم معتقدی هستم و میدونم گناه بزرگیه این کار رو میکردم تا هر دو طرف بدونن چه فشاری روی من هست. میرفتم با خدا میگفتم مگه مکن چه کردم؟ مگه غیر از این بود که هرچی مادر و پدرم تا الان که 35 سالمه گفتن عمل کردم و کوچکترین حرف بی احترامی بهشون نزدیم که مبادا دلشون بشکنه(کاملاً برعکس دو تا برادرم)؟ ولی حالا اونها عزیزترن و با اینکه بچه من تنها نوه پسر براشون هست و برادرام هر دو دختر دارن باید با من اینطوری رفتار بشه؟ من نمیگم همسرم بی تقصیره ولی اگه اونها هم روی بعضی مسایل چشماشون رو ببندن چی میشه؟ پدر و مادرم بحمد الله از لحاظ مالی در رفاه هستن و من هیچ وقت ازشون درخواست کمک نکردم و خواستم زیر دین کسی نباشم و بااینکه میدیدن حتی ماشین ندارم کمکم نکردن و این همیشه همسرم رو آزرده میکرد. شاید باورتون نشه ولی من سیمکارت تلفنم به نام پدرم هست و با اینکه از اول دست خودم بود یکبار بهش نگفتم این رو بنام خودم بزن. البته نا گفته نمونه که برامون خونه بنام خودمون خریدن.
    ولی نمیدونم الان با این مشکل چه کنم؟ خواهش میکنم کمک کنید که دارم از بین میرم.
    خواهـــــش میکــــنم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی رمق تشکرکرده است .

    she (دوشنبه 08 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 دی 94, 09:34
  2. چکار کنیم که برادرم اینهمه حساس نباشد)درخصوص همه چیز بخصوص همسرش)؟؟
    توسط elaheh68 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 اسفند 92, 17:52
  3. درخواست راهنمایی درخصوص نحوه برخورد با تصمیم گیری های عجولانه همسرم
    توسط راستین در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 06:54
  4. در خصوص درخواست اعضاء(لطفا" این تاپیک من را حذف کنید!)
    توسط keyvan در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 اردیبهشت 91, 22:52

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.