به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 94 [ 01:06]
    تاریخ عضویت
    1390-2-20
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,271
    سطح
    35
    Points: 3,271, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    17

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    قیافه و قد خواستگارم با معیارای من نمیخونه

    سلام.قبلا هم تاپیک زده بودم ولی الان کلا مشکلم یه چیزه دیگس.اون موضوع قبلیم هم که اصلا حل نشد و همه چیز بهم خورد الان یه خواستگار دارم 34 ساله و 1سال از من بزرگتر، تحصیلاتش لیسانس و من فوق، همشهریمونه، وضع مالیش متوسط ولی تعداد اعضای خونوادش خیلی بیشتر از ماس.فقط یه مشکل دارم اینکه قیافش به نظر من از معمولی پایینتره قدشم 165 و لاغر اندام.یعنی خب اول که معیاراشو شنیدم گفتم اشکال نداره ولی همون لحظه که قیافشو دیدم اصلا از این رو به اون رو شدم.انگار یه شوک بهم وارد شد، ناخودآگاه حس میکنم طرز حرف زدنم با ایشون خشن شد! خب نمیتونم وقتی از کسی خوشم نیومده بامحبت حرف بزنم با توجه به اینکه همه بهم میگن خوش قیافم و تو ازدواج معیار قیافه هم برام مهمه نمیدونم چیکار کنم. ضمنا نمیگم خوش قیافه باشه ولی باید یکمم به دلم بشینه یا نه.رفته بویم بیرون که باهاش حرف بزنم اونقد معذب بودم که یه احساس بدی داشتم فقط میخواستم در برم که مردم الان میگن انگار قحطیه شوهره! البته به مردم ربط نداره ولی واقعا حس بدی داشتم.چند روزه دارم با خودم کلنجار میرم که خودمو قانع کنم نمیتونم همش میرم تو صفحه شخصیش عکسشو میبینم ولی راضی نمیشم.از طرف دیگه انگار دوبار حرف نزده عاشقم شده همش حرفای عاشقانه و این دیگه قابل تحمل نیس و بهشون تذکر دادم که لطفا صمیمی نشین تا فکرامو بکنم.از پسری که زود با آدم صمیمی شه هی بخواد بگه نازم فلان بدم میاد.از طرفی خب اینم در نظر باید بگیرم که سن ازدواجم گذشته دیگه نمیدونم چیکار کنم.ضمنا این آیدی من خیلی تابلوس میشه عوضش کرد؟منتظر راهنماییهای شما هستم
    ویرایش توسط sahra123 : جمعه 05 اردیبهشت 93 در ساعت 20:43

  2. 2 کاربر از پست مفید sahra123 تشکرکرده اند .

    Mr.Anderson (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), negaran (جمعه 12 اردیبهشت 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم معیارهام درسته یا نه؟
    توسط سوگندی در آغوش خدا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 شهریور 95, 22:27
  2. آیا معیارهام درسته؟
    توسط goleyad در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 92, 21:08
  3. حداقل های ازدواج (آیا شرایطم و معیارهایم برای ازدواج مناسب هستند؟)
    توسط n4v1d در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 تیر 91, 22:56
  4. آیا معیارم درسته؟
    توسط F_B در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 خرداد 90, 19:53
  5. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 اسفند 87, 18:14

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.