سلام صبوری جان.
من هم هستم.
من دعای کمیل رو انتخاب کردم و از دهم اردیبهشت روز جمعه ان شا ء الله شروع میکنم و روز 18 خرداد ان شاء الله ختم میکنم.
برای من هم دعا کنین. من دوست دارم بچه دار بشم اما به خاطر موقعیت سخت زندگیم (نبودن شوهرم در کنارم به خاطر شغلش هر 14 روز یک بار برای 4 روز میاد خونه، توی شهری که زندگی میکنم پدر و مادرم نیستن و شهر دیگه ای هستن، سر کارم باهام کنار نمیان و شغل طاقت فرسایی دارم و مرخصی نمیدن بهم، فقط مادرشوهرم هست که خودش محتاج کمک منه و از الان تکلیفشو با من روشن کرده که بچه دار بشو زودتر چون سنت رفته بالا اما به مادرت بگو بیاد اینجا پیشت باشه)
فقط اسم واقعیه من کاملیا نیست. به خاطر ترس از اینکه آشنایی اینجا بفهمه من چه کسی هستم، اسم واقعیمو ننوشتم. بگید کاملیا94 خدا خودش میدونه من کی هستم![]()







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)