نقل قول نوشته اصلی توسط sama6966 نمایش پست ها
سلام عزیزم. دوست خوبم نامزذ شما تا حد زیادی حق دارن به هر حال آدم وقتی به کسی متعهد میشه یک سری حد و حدودا رو باید رعایت کنه. مطمئن باش اگه بی تفاوت از کنارت میگذشت بیشتر غصه میخوردی... در ضمن اولاش یه کم این حساسیتا بیشتره... بهترینا رو واست آرزو میکنم...
کاملا حق با شماست سما جان. منم خوشحالم ازینکه به فکرمه .
ولی مشکل اینجاست که اون بیشتر دوس داره من به حرفش گوش بدم .
مثلا دیروز بهش گفتم برم بیرون مانتو بگیرم گفت برو ولی به مامان بگو حتما باهات بیاد بعدم شوخی میکرد میگفت حتما هم مامانت نظر بده منم چیزی نگفتم گفتم باشه بهش میگم . گفت اگه نیومد نرو . مشکل من این چیزاست نمیدونم طبیعیه یا نه ؟
یا مشکل ازینجاست که ما از شهرای مختلفیم...