سلام عزیزم ،
شاید عادت ندارن،
تمام دوران مجردیشون ، این روز و به مادرشون تبریک گفتن ، حواسشون نبوده به شما تبریک بگن.
دیدین که کاری که براشون انجام دادین و برای مادرتون انجام دادن.
اینکه تولدتو تبریک نگفتن هم میتونی شما برای روز تولدشون سورپرایزشون کنی. و ذوق زده و خوشحال خودتو نشون بدی ، مطمعن باش ایشون هم یاد میگیرن که برای تولد تو هم اینگونه باشن.
من میدونم سخته واقعا ، منم بودم ناراحت میشدم، اما الان غصه خوردن فایده نداره
اگه قبول کنی که عادت کردن این روزارو به مادرشون تبریک بگن و عادت نداشتن روز تولد و زن و سالگرد ازدواج و ... یادشون باشه ، کمتر خودتو اذیت میکنی.
انشالله کم کم یادشون میمونه،شاید شما که دارین ایشونو با مردای دیگه مقایسه میکنین اون مردای دیگه هم اولین روزاشونو یادشون نمیمونده کم کم یاد گرفتن.
آقایون نمیدونن خانوم ها از این مسایل خیلییییییی ناراحت میشن. و براشون مهمه. ورگرنه مطمعن باش قصد ایجاد دلخوری و ناراحتی نداشتن.
امیدوارم موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)