سلام عزیزان. می خواستم بدونم وقتی وارد این تالار می شید چه حسی دارید منظورم اینکه الان که توی این تالارید چیکار می کنید و به کی فکر می کنید؟؟ اصلا حالتون خوبه یا بده.؟؟ الان چه حسی داری؟؟؟؟؟![]()
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام عزیزان. می خواستم بدونم وقتی وارد این تالار می شید چه حسی دارید منظورم اینکه الان که توی این تالارید چیکار می کنید و به کی فکر می کنید؟؟ اصلا حالتون خوبه یا بده.؟؟ الان چه حسی داری؟؟؟؟؟![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)