سلام عزیزان. می خواستم بدونم وقتی وارد این تالار می شید چه حسی دارید منظورم اینکه الان که توی این تالارید چیکار می کنید و به کی فکر می کنید؟؟ اصلا حالتون خوبه یا بده.؟؟ الان چه حسی داری؟؟؟؟؟