تسلیت میگم*ولی واقعا بدجور ناراحت شدم هم بخاطر شما هم خاله غزی
راستی حواست به هسته سیبت باشه(از نظر تغذیه)
از نظر روحی هم بعضی از دعاهای صحیفه سجادیه آرامش بخشه
جون من حواست به اون بچت باشه گناه داره انقد که تو داغون هستی اونم همینطوری میشه
تشکرشده 345 در 183 پست
تسلیت میگم*ولی واقعا بدجور ناراحت شدم هم بخاطر شما هم خاله غزی
راستی حواست به هسته سیبت باشه(از نظر تغذیه)
از نظر روحی هم بعضی از دعاهای صحیفه سجادیه آرامش بخشه
جون من حواست به اون بچت باشه گناه داره انقد که تو داغون هستی اونم همینطوری میشه
khaleghezey (پنجشنبه 21 فروردین 93), titititititi (پنجشنبه 21 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)