به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array

    برخورد تند با خواستگارم

    دوستان همدردی سلام
    امیدوارم که حالتون خوب باشه
    من به یه راهنمایی از طرفتون نیاز دارم
    اوایل بهمن سال گذشته خانومی برای خواستگاری با منزل ما تماس گرفتند.شماره ی منو از مادرم گرفتند.روز بعدش پسرشون تماس گرفتند و بنا شد که قرار ملاقاتی جهت دیدار ترتیب بدن.اما دیگه تماس نگرفتن.منم درگیر پروسه ای دیگه بودم و اصلا پیگیری نکردم.تا اینکه حدودا یه هفته قبل از عید اس ام اس دادن.من شماره شونو نداشتم و ایشون هم خودشونو معرفی نکردن.فکر کردم که مزاحمن.تا حدی ناراحت شدم.روی اون حساب جواب ندادم.انتظار داشتن که بعد از این مدت من شماره شونو ذخیره کرده باشم.وقتی معرفی کردن بازم تماس گرفتن که جواب دادم.اما من یکم بهم بر خورد و اینم بهشون گفتم.روی حساب این ناراحتی لحن صحبت کردنم مثل همیشه آروم نبود.میخواستن صحبت کردنشونو ادامه بدن که بهشون گفتم مجددا به مادرتون بگین تماس بگیرن.گفتم رسمی تر پیش بره بهتره.اما یکم تند گفتم.گفتن باشه من الان اصفهانم و برگردم بهشون میگم زنگ بزنن.گفتن که ببخشید مزاحمتون شدم
    الان احساس میکنم یه تصویر منفی ایجاد کردم از خودم که خیلی خیلی با منه واقعی فاصله داره.احساس می کنم که اشتباه کردم ایشونو تو منگنه ی تماس مادرشون گذاشتم،تند رفتم.احساس می کنم پشیمونشون کردم از تماس گرفتن.
    من با این آقا هیچ گونه تماس اس ام اسی یا تلفنی ندارم.وسوسه شدم که ازشون به خاطر برخورد(شاید!!) خشکم عذرخواهی کنم.اما از یه طرف دوست ندارم غرورم جریحه دار بشه
    به نظرتون کارم درست بوده و این برخورد نیاز به بازبینی و اصلاح داره یا نه؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید hanie_66 تشکرکرده است .

    khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.