به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 اردیبهشت 93 [ 09:07]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    114
    سطح
    2
    Points: 114, Level: 2
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دو ماه به عروسیم مونده ولی یک ماهه قهریم و بلاتکلیف... لطفا راهنمای کنید...

    اول از خودم و وضعیتم بخام بگم من 29 سالمه و همسرم 41 سال ..یعنی حدود 11 سال اختلاف سنی.. حدود یکسال بیش بطور اتفاقی ایون منو دیدند و برای ازدواج قدم بیش گذاشتند. چند جلسه برای اشنایی همو دیدیم و بعد از یک ماه خاسنگاری امدند و در عرض 2ماه و ده روز از اشنای عقد کردیم.. مسئله سن برای من خیلی مهم بود و با انکه علاقه خاصی بهش حس نمیکردم بخاطر استقلال مالی فکری تحصیلات خوب کار خوب ادب و حرفای زیادو قولو قرارای رویایی که میداد و خانواده خوب براحتی بله گفتم... اونم بعد کلی چونه که بخاطر مهریه زد ومن جلو خانوادم ایستاد و با مهر 150سکه بعقدش در اومدم.. فکر میکردم چون سنش بالاست حتما ادم بخته و صبور و با گذشتی هست. اما درست از بعد از عقد اختلافات ما شروع شد... من خودم هم تحصیلا دارم و سالهاست شاغلم و از لحاظ درآمد مستقلم بطوری که تمام جهاز و خرجهای لازمو ازدرامد خودم کردم و گاهی کمک خرج خونمون هم هستم....اختلافات ازفیسبوک که ایشون صفحه منوهک کرد و تمام چتا ی منو که البته خیلی هم از نظر خودم مهم نبودند خوندندو دعوای شدیدی کردیم و من بلافاصله صفحمو حذف کردم البته به درخاست خودش....و بعد دعواها سر مسایل جزئی... در این مدت ده ماه اخلاقای عجیب و غریبی ازش دیدم .. ادم بشدت لجباز و نابلوغ نابخته هست...

  2. کاربر روبرو از پست مفید sunny1984 تشکرکرده است .

    کاغذ بی خط (سه شنبه 12 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. موسیقی بی کلام فوق العاده
    توسط pasta در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 06 تیر 93, 16:56
  2. خاطره بد از مراسم عروسیم
    توسط shiva64 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 آبان 91, 13:18
  3. عروسیمه اما نمیخامش
    توسط n.erfani67 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: شنبه 21 اسفند 89, 11:14
  4. جشنواره موسیقی فجر از 19 اذر اغاز می شود
    توسط محمدابراهیمی در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: دوشنبه 03 اسفند 88, 12:58
  5. *** موسیقی های شاد محلی ***
    توسط فرشته مهربان در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 آبان 88, 06:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.