...یه کسایی...یه جورایی... یه جورای ناجوری! دلتومیشکونن! غرورتو له میکنن! احساساتتو لگدمال میکنن! اماحتی...اونقدمرام ندارن... که فقط بگن : متأسفم!! اینجوروقتاست که شک میکنی! به هرچی آدمیت تعریف شده یانشده!شک نکن عزیزم... سادگی زیادهمیشه ضربه میزنه
تشکرشده 162 در 54 پست
...یه کسایی...یه جورایی... یه جورای ناجوری! دلتومیشکونن! غرورتو له میکنن! احساساتتو لگدمال میکنن! اماحتی...اونقدمرام ندارن... که فقط بگن : متأسفم!! اینجوروقتاست که شک میکنی! به هرچی آدمیت تعریف شده یانشده!شک نکن عزیزم... سادگی زیادهمیشه ضربه میزنه
ali -guilan (پنجشنبه 29 آبان 93), پونه (شنبه 09 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 23 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)