نه من میونه خوبی با چتر ندارم!
![]()
با آب و هوای مشهد بهتره بیشتر آشنا بشی , یروز صبح بیدار میشی هوا گرمه ، به ظهر که میرسی سرد میشه ، شب بارون میاد نصف شبش کولاک میشه:) یا برعکس.
بعضی وقتا روز درمیون هوا تغییر میکنه ، روز قبل برف گرم بود باز فرداش برف اومد پس فرداش ملایم شد امروز باز گرم شد....
ولی خب درکل زمستون امسال مشهد برف نداشت فقط سرما داشتاین برف هم نتایج دعای مشهدیاییه که هنوز باورشون نشده بهار خانوم اومده
در کل باید قبل اومدن اینجا حتما یه نگاهی به هوا شناسی بندازی. پیش بینی تمام آب و هواها هم بکنی و انواع لباس ها هم تو چمدونت داشته باشی(بارونی ، پالتو ، لباس تابستونی ، لباس گرم خنک سردو....)
ولی چقدر شما زود برگشتین!!!! :(
امیدوارم بهت خوش گذشته باشه![]()








خودتون كه چتر داشتيد ما خيس خيس شديم

این برف هم نتایج دعای مشهدیاییه که هنوز باورشون نشده بهار خانوم اومده
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)