به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 72

Threaded View

  1. #3
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array


    سلام دوستان،

    با خوندن پست هایی که به مناسبت سال نو گذاشتید، متوجه شدم که این نوشته ها، نگرشتون رو به زندگی منعکس میکنه. مثلا:


    نقل قول نوشته اصلی توسط صبا_2009 نمایش پست ها

    همه میگن سال 92 داره تموم میشه اما من همچنان در وضعیت انکار به سر میبرم و تا خود 20:25 روز 29 اسفند هم منتظرم آرزوهایی که برآورده شدنشون دست من نبوده برآورده بشه.

    سال 92 خیلی درس ها واسه من داشت و مقدمه نگاه جدید به زندگی بود و مهمترین درسش هم اینه:

    که بد به خاطر امٌیدوار ما نرسد
    و چقدر زیبا بود که آرزوهای صبا تا آخرین روزهای سال در حال برآورده شدن بودن...


    یا خودِ خودِ فرشته مهربان رو میشه در این خطوط دید: (یا حداقل تصویری که ازش در ذهن من نقش بسته)


    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان نمایش پست ها


    یا رب !

    می بینی چه جسورانه می طلبم و می گویم که عنایت کنی و ببخشی و .... این افعال را از نیاز به خود ببین نه آمرانه که ما را تنگنای واژه هاست و ترا اشراف بر حقیقت حال که براستی شاید ندای ادعونی استجب لکم برای همین است که شرم حضور از بیان به ظاهر آمری، ما را از طلب باز ندارد و بخواهیم هرآنچه نیاز داریم که تو تنها برآورنده ای ای مهربانترین مهربانان و ای یاور یاری جیندگان و ای پناه بی پناهان

    ما را در این لحظات آخرین سال گذشته از هرچه به ناصواب داشته ایم عفو بفرما و قلم چشم پوشی بر خطاهایمان بکش که جز تو از که می توانیم بخواهیم که ببخشایدمان وقتی هرچه از ناصواب از ما سر زده پا روی قانون هستی ای که تو به ما بخشیده ای گذاشتن بوده و گرفتار درد قانون شکنی شدن و تو تنها شفا بخش این دردهایی . ما را از دست خودمان رها ساز و در پناه خود به قرار آر و سال جدید را نیکو تر از همه سالهای درگذشته قرار ده و به عمر ما برکت عطا کن که گذر سن کسالت و اضطرابمان نبخشد که آموخته ای به ما که عمر مقدم بر سن است و هرچه عمر بیشتر گردد ، نشان از سعادت است و چه بسا ما سنمان بالا می رود اما عمرمان در جا بزند ، نگذار عمرمان در جا بزند و ما را هوشیاری و بیداری و معرفتی ببخش که در این سال آتی سالها به عمرمان افزوده سازیم ...............

    آمین یا رب العالمین

    جملاتی که به مناسبت تحویل سال، از قلب های صافتون سرچشمه میگیرن، و روح و ذهنتون رو به تصویر میکشن، یادگاری های ارزشمندی از شما هستن. و حیفه که در بین پست های تاپیک حال و احوال گم بشن.

    بنابراین ازتون دعوت میکنم هرسال تبریک های سال نو رو در این تاپیک بذارید تا موندگار بشن.



    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    kiann (یکشنبه 03 فروردین 93), paiize (جمعه 08 فروردین 93), شیدا. (دوشنبه 04 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.