
نوشته اصلی توسط
فرشته مهربان
یا رب !
می بینی چه جسورانه می طلبم و می گویم که عنایت کنی و ببخشی و .... این افعال را از نیاز به خود ببین نه آمرانه که ما را تنگنای واژه هاست و ترا اشراف بر حقیقت حال که براستی شاید ندای ادعونی استجب لکم برای همین است که شرم حضور از بیان به ظاهر آمری، ما را از طلب باز ندارد و بخواهیم هرآنچه نیاز داریم که تو تنها برآورنده ای ای مهربانترین مهربانان و ای یاور یاری جیندگان و ای پناه بی پناهان
ما را در این لحظات آخرین سال گذشته از هرچه به ناصواب داشته ایم عفو بفرما و قلم چشم پوشی بر خطاهایمان بکش که جز تو از که می توانیم بخواهیم که ببخشایدمان وقتی هرچه از ناصواب از ما سر زده پا روی قانون هستی ای که تو به ما بخشیده ای گذاشتن بوده و گرفتار درد قانون شکنی شدن و تو تنها شفا بخش این دردهایی . ما را از دست خودمان رها ساز و در پناه خود به قرار آر و سال جدید را نیکو تر از همه سالهای درگذشته قرار ده و به عمر ما برکت عطا کن که گذر سن کسالت و اضطرابمان نبخشد که آموخته ای به ما که عمر مقدم بر سن است و هرچه عمر بیشتر گردد ، نشان از سعادت است و چه بسا ما سنمان بالا می رود اما عمرمان در جا بزند ، نگذار عمرمان در جا بزند و ما را هوشیاری و بیداری و معرفتی ببخش که در این سال آتی سالها به عمرمان افزوده سازیم ...............
آمین یا رب العالمین
علاقه مندی ها (Bookmarks)