با سلام
سال نو بر تمام دوستان مبارک /من پسری21 ساله هستم /مدرک فوق دیپلم مکانیک دارم
الان از ادامه دادن درس منصرف شدم و به کمک پدرم به کار تنظیم موتوری مشغولم/ پدر و مادرم میگند سه ساله دیگه باید ازدوج کنی /با این درآمدی که دارم فقط می توانم پس خرج روزانه ی خودم بر بیام از طرفی برادرم 3ساله ازدواج کرده با همسرش سر موضوعات مالی جنگ دوا دارند من از الان تصمیم گرفتم دور ازدواج خط بکشم می خواستم نظر شما دوستان خوب بدانم








علاقه مندی ها (Bookmarks)